Aby bylo možné optimalizovat propagační aktivity související s reklamními předměty, stojí za to sledovat jejich účinnost. Toho lze dosáhnout analýzou statistik prodeje, zkoumáním spokojenosti zákazníků nebo sledováním účinků propagačních akcí na sociálních sítích. Tento typ analýzy vám umožňuje upravit vaši propagační strategii a používat nejúčinnější reklamní předměty.

Jak optimálně vybrat reklamní předměty s logem z hlediska image?

Reklamní předměty obvykle nejsou určeny k propagaci konkrétních produktů nebo služeb. Jejich hlavním cílem je utvářet povědomí o značce mezi potenciálními zákazníky. Proto je důležité, aby reklamní vychytávky odrážely podstatu firmy a souvisely s její činností. Neměly by vyvolávat jen příjemné asociace se značkou, ale také s jejím posláním, filozofií a hodnotami. Například ekologické reklamní vychytávky jsou určeny firmám souvisejícím s ochranou životního prostředí nebo těm, které chtějí být vnímány jako moderní a společensky odpovědné. Na unimark.cz najdete širokou škálu reklamních a dárkových předmětů.

Kde sehnat reklamní předměty?

 Jak umístit reklamní potisky na dárky pro zákazníky?

Obecným pravidlem je umisťovat drobné a decentní potisky (logo, znak, grafika) na exkluzivní prémiové vychytávky (peněženky, hodinky) a velké barevné, křiklavé grafiky na levné pomůcky (tašky, trička). Cílem marketingových kampaní je nejen oslovit příjemce, ale také učinit sdělení srozumitelným a zapamatovatelným při zachování umírněnosti a taktu. Vliv tisků vyplývá z toho, jak vnímáme a pamatujeme si informace, které dostáváme. Čím více smyslů je do tohoto procesu zapojeno, tím silnější a delší dojem v nás zůstává. V případě fyzických tištěných materiálů, kterých se můžete dotknout, zapojujete vaše smysly: čich, zrak a hmat. To vyvolává vaše specifické asociace. Na  unipresent.cz si vybírejte ze široké škály dárkových předmětů. Snadno je objednáte online.

Leave a Comment

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *